Wednesday, December 7

A Conversation

haiqal: hang sihat ka?

me: ya, sihat lagi tapi serabut sikit.

haiqal: aku pun, macam macam ada. Rock The World, show itu ini. banyak kerja sangat. sakit hang dah okay?

me: tak berubah pun, still macam tu saja. aku dah malas buat apa apa.

haiqal: em, sabarlah, tahu kan, setiap ujian tu Dia bagi untuk tengok sejauh mana hang mampu bertahan. Dia uji ada hikmahnya. hang kena sabar. nanti semuanya akan okay.

when he said that, my eyes wanted to burst into tears but I just pretended that nothing happen but he realized that and go to the counter and took a piece of tissue for me. Haiqal, you are really my very best friend ever.
Hang buat aku pikir yang aku takkan mengalah dengan semua ni. at least aku takkan mengalah demi family dan orang orang yang aku sayang. terima kasih sangat sangat.

p/s: nanti aku belanja yang mahal mahal ya. :')

No comments:

Post a Comment