Sunday, December 18

preparation :)

oh seronok. have fun talking to them :) dari pukul sebelas lebih sampai tiga lima belas. macam macam yang keluar. sumpah seronok. but one thing i want to stress about, pasal marriage. tak adalah besar sangat nak cakap pasal ney, but sharing experience between each other. :D

I feel free to ask everything about marriage to my sisters, because I want to know and they're sporting enough to tell me everything about that. I think that everyone should know, but kalau tahu tu tak perlu nak heboh satu dunia kan, dah kenapa :|

entah kenapa, rasa selesa cakap pasal itu dengan family sendiri, untuk tambahkan knowledge and prepare for future. semua gurls patut tahu. pasal  hubby, anak2 nanti. Feel weird talking about babies, takut actually, rasa macam taknak ada babies pun kadang kadang, but dorang comel. :D 

ya lah, aku kan lahir 5 kilogram, imagine how hard my mama when she delivered me. yeah! jangan jadi anak derhaka. okay takut sebenarnya untuk face future, tambah tambah bila dah sampai tahap itu. walaupun rasanya forever alone but still kena fikir, still mama suruh prepare. :| macam mama ingat aku gatal sangat. boyfriend pun tak ada. memang lambat lagi lah. :|

okay sudah, aku kecik lagi. tak payah pikir. but bila sembang ramai ramai macam ney seronok lah. aku paling banyak experience, tambah tambah pasal babies! kan dah ada nephew dan niece sampai sepuluh. baby pun aku dah start pegang dan jaga since aku enam tahun, heh memang aku agak expert lah kan. 

okay sudah lah. merapu aja cakap pasal ney. lambat lagi. banyak lagi kena buat actually. :O

thanks.

No comments:

Post a Comment