Monday, December 5

the roomate.

Oh namanya fazila
Dia bukanlah gila
Tapi gila gila
Kalau dengan dia
Aku tahu bising sahaja
Tak akan buat kerja
Kerana dengan dia
Dia itu bagai ganja
Buat aku ketagih berhibur semata mata
Kerana lagu dalam laptop dia berjuta juta
Tapi yang orang tak tahu
Walaupun melalak bersama sama
Kerja dia siap juga
Tak macam aku
Nak buat nak buat tapi membuta
Setiap masa
  
Seronok kawan dengan dia
Sebab dia selamba
Bila aku ada masalah
Aku menangis sahaja
Tapi bila dia ada masalah dia selamba
Buat tak tahu
Macam tak ada apa apa
Positif sahaja katanya
Aku hairan juga
Kenapa dia boleh hadapi semua
Oh aku tahu
Itulah keistimewaannya.

Oh aku tak mahu cerita lagi
Nanti dia senyum lebar nampak semua gigi
Nanti terkoyak baju nanti
Kembang kempis dalam hati kerana aku puji
Jadi di sini aku berhenti
Bila bila aku sambung lagi.

terima kasih roomate. i love you :)

nur fazila binti ahmad muhiyidin.

No comments:

Post a Comment