Saturday, December 17

kawan. baik. yang. ohsem. sangat.

oh tak ada apa yang aku nak tuliskan. juz sebab aku mesti bersembang dengan benda ini, kawan baik aku. aku kan forever alone. so bercakap dengan blog sahaja. entah apa aku nak tuliskan. lagipun minggu ney aku busy + letih + tak ada mood + macam macam. dengan assignment. oh cipta rekod dah. tak tidur malam seminggu sebab buat assignment. menyampah. dah buat but kena reject. at least aku tahu yang that lect memang cerewet sebab semua orang punya dia bagi balik, means orang yang buat awal dan last minit pun dia bagi balik. sokay lah kan. :) i am not that bad. okay aku mengaku aku pemalas tapi aku tengok dan observe dulu kerja orang then aku siapkan kerja aku. sebab itu lambat. 

dan semalam, after submitted semua assignment, aku balik bilik dan tidur dari pukul sebelas pagi sampai pukul lapan malam. wah! first time buat macam itu. okay mama marah sebab terlepas zohor, asar dan maghrib. :| teruk gila kena marah. haa lah. sembahyang kan. bukannya boleh main main. haish. demm jugaklah. dah terlepas sembahyang, terlepas pulak tengok monalyysa, haiqal n da gang perform. :| rasa bersalah, n macam macam. memang nak pergi but tertido. tertido. nasib baik haiqal datang jugak mawar, lepak lepak. macam macam cerita lah keluar. mula mula razan comel itu datang jugak :| comel? heh. perasan lah mamat tu. sembang sekejap dengan dia then eqal pulak. seronok gila dorang datang! seronok + happy + ohsem dorang tuh. sembang macam macam tak ingat dah pukul sebelas lebih dah, lampu dc semua tutup dah pun lepak lagi sembang macam orang gila. nasik baik ada depa, seronok sikit. hilang semua sedih aku. :D janji nak makan nasi kandar, roti nan bagai untuk breakfast but aku lah ada test jasmani + test bertulis kesatria plus depa pun busy, haiqal nak perform lagi so jumpa sekejap tadi 5 minit amek cd then depa balik. :') ohh sedih. sikit lah kan. :|

walaupun minggu ini agak sial + suwey , tapi rasanya aku still okay sebab ada mereka. dan kawan kawan lain. :D

hey, thanks razan rose dan haiqal noor :') sayang ampa. mai lagi na. :D

No comments:

Post a Comment