Tuesday, December 6

damnbullshit

oh hari ini dan esok akan menjadi hari yang suwey dalam hidup aku. bangun pagi tadi pukul 8.45, kelas dah start lama, tapi dah ika kol kena jugak bangun siap siap pergi sana. dah sampai kelas dorang jerit ramai ramai. demm malu. waklu shafiq! haish. kena pulak buat drama dalam kelas tu. explain bagai. mengantuk gila. makin teruk aku ini. entah kenapa. rasanya perlu balik rumah sekejap dan peluk mama. sebab anak manja macam aku ney bukan reti buat apa kalau ada problem lama lama. besok pulak, kena lagi. presentation bel ntah apa apa tuh. memang turn aku number tiga dan aku tak prepare lagi. demm lagi. but oh ya, aku kan suka merapu di depan. baru nampak natural kan ayat sendiri. rasanya better dari orang yang buat skrip dan hafal sebiji sebiji lepas itu terlupa sikit terus kaku dan menggigil kaki. kehkeh. jadi aku lebih baik. :) apa yang keluar dari hati, lantak lah nak jadi apa nanti. asal itu aku buat sendiri. rasa bangga di hati. #okbai.

No comments:

Post a Comment